MON TOUT – jedwabne apaszki i poszetki

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego montout.pl – integralnej części sklepu martatondera.pl


Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia
zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach
dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
2. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową; Konsument jest również Kupującym,
3. Przedsiębiorca Konsumencki – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego
na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; Przedsiębiorca
Konsumencki jest również Kupującym,
4. Regulamin – niniejszy regulamin,
5. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem martatondera.pl,
6. Sprzedawca – SHAKE IT! Sp. z o.o., ul. Archimedesa 3/42, 01-481 Warszawa, NIP: 9512382558
§ 2 Postanowienia wstępne
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz
Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów
fizycznych lub treści cyfrowych, uwidocznionych na stronach Sklepu.
2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
3. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie
szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
dostęp do Internetu,
standardowy system operacyjny,
standardowa przeglądarka internetowa,
posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4. Do korzystania z treści cyfrowych kupowanych w Sklepie wystarczające jest spełnienie tych samych warunków,
o których mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu. Jeżeli korzystanie z treści cyfrowych kupowanych w Sklepie
wymagałoby spełnienia dodatkowych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego,
stosowne informacje w tym zakresie zawarte są w opisie treści cyfrowej na stronie Sklepu.
5. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
6. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności
poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
7. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
§ 3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie
Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy.
3. Jeżeli Kupujący zakłada konto użytkownika w Sklepie, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę
drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane
Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z
wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
4. Jeżeli Kupujący zapisuje się do newslettera, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą
elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o
nowościach, promocjach, produktach Sprzedawcy.
5. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy
sprzedaży oraz umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu.
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu,
Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa
świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych
przez osoby nieuprawnione.
7. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący
powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
8. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail biuro@shakeit.pl. W reklamacji Kupujący powinien określić rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie
reklamacje w terminie do 30 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres email składającego reklamację.
§ 4 Składanie zamówienia
1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka
interesujących Kupującego produktów lub treści cyfrowych. W formularzu konieczne jest podanie danych
niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór sposobu
dostawy zamówionych produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia
jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek
wątpliwości dotyczących Regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
2. Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie.
3. Jeżeli Kupujący wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący
zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności
celem dokonania płatności za zamówienie. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu
w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia oraz
instrukcją dokonania płatności. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w ciągu 7 dni od jego złożenia.
4. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za
podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji
zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości
Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub
poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo
wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku
braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich
wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
5. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast
Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie
uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.
§ 5 Dostawa i płatność
1. Dostępne do wyboru sposobu dostawy zamówienia obejmującego produkty fizyczne opisane są na stronie
Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia. Koszt dostawy zamówienia ponosi
Kupujący, chyba że Sprzedawca na stronie Sklepu wskaże inaczej. Sprzedawca ma prawo zadecydować o
podziale zamówienia na kilka oddzielnych przesyłek bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez
Kupującego.Treści cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną nieodpłatnie.
2. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na
etapie składania zamówienia.
3. Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez:
system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu
system płatności PayPal, obsługiwany przez firmę PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. z siedzibą w
Luksemburgu
system płatności Przelewy24, obsługiwany przez firmę PayPro SA z siedzibą w Poznaniu
system płatności Stripe, obsługiwany przez firmę Stripe Inc z siedzibą w San Francisco, USA
4. Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na
adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
§ 6 Realizacja zamówienia
1. Realizacja zamówienia obejmującego produkty fizyczne polega na skompletowaniu zamówionych produktów,
zapakowaniu ich w celu dostawy do Kupującego oraz nadaniu przesyłki do Kupującego zgodnie z wybraną przez
Kupującego formą dostawy zamówienia.
2. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Kupującego (powierzenia przesyłki
przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).
3. Czas realizacji zamówienia wskazany jest zawsze przy każdym produkcie. Zamówione produkty powinny zostać
wydane Konsumentowi w terminie do 30 dni, chyba że w opisie produktu został wyraźnie oznaczony przez
Sprzedawcę dłuższy termin. W takiej sytuacji, składając zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na dłuższy termin
realizacji zamówienia wynikający z opisu produktu.
4. Jeżeli Kupujący zamawia produkty ze wskazanym różnym czasem realizacji, wiążącym dla Sprzedawcy terminem
realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród wszystkich produktów wchodzących w skład
zamówienia, przy czym Sprzedawca może zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek
cele przyspieszenia czasu realizacji w odniesieniu do części produktów.
5. Realizacja zamówienia obejmującego treści cyfrowe następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez
Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do
zakupionych treści cyfrowych.
6. W przypadku kursów on-line, dla Kupującego może zostać utworzone konto w ramach platformy kursowej, a
dane dostępowe zostaną przesłane w ramach wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
7. W przypadku kursów on-line, dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony czasowo,
zgodnie z informacjami zawartymi w opisie kursu na stronie Sklepu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego
okresu czasu, Kupujący traci dostęp do kursu.
8. W przypadku kursów on-line, Kupujący zobowiązany jest korzystać z platformy kursowej w sposób zgodny z
prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
korzystać z platformy w sposób niezakłócający korzystanie z platformy przez pozostałych jej użytkowników,
nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na
funkcjonowanie platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta w platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
nie rozpowszechniać kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
9. W razie korzystania z platformy kursowej w sposób sprzeczny z ust. 8 powyżej, Sprzedawca zachowuje prawo do
zablokowania Kupującemu dostępu do kursu.
§ 7 Odstąpienie od umowy
1. Konsument oraz Przedsiębiorca Konsumencki, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo
odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionych
rzeczy lub zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy:
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe
dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
3. Aby odstąpić od umowy, Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki musi poinformować Sprzedawcę o swojej
decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą,
faksem lub pocztą elektroniczną.
4. Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,
dostępnego pod adresem https://bezpieczny.biz/wp-content/uploads/2021/06/05.-Formularz-odstapienia-odumowy.doc jednak nie jest to obowiązkowe.
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki
wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.
6. Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie
upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym
odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu
wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
7. Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
8. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Konsumenckiemu
wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów
(jeśli koszt pokrył Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później
niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez
Konsumenta lub Przedsiębiorcę Konsumenckiego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub
Przedsiębiorca Konsumencki wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument lub
Przedsiębiorca Konsumencki nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta lub Przedsiębiorcy Konsumenckiego,
może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy Konsumenckiego do
chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Konsumenckiego
dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące
wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania produktu.
§ 8 Odpowiedzialność za wady
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć produkt lub treść cyfrową wolne od wad.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt lub treść cyfrowa ma wadę
fizyczną lub prawną (rękojmia za wady). Rękojmia jest wyłączona w stosunku do Kupującego innego niż
Konsument lub Przedsiębiorca Konsumencki.
3. Jeżeli sprzedany produkt lub treść cyfrowa ma wadę, Kupujący może:
żądać wymiany produktu na wolny od wad,
żądać usunięcia wady,
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu lub treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Sprzedawcę,
określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej
treści.
5. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://bezpieczny.biz/wpcontent/uploads/2021/06/06.-Formularz-reklamacyjny.doc, jednak nie jest to obowiązkowe.
6. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu
reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
8. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
§ 9 Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce
prywatności opublikowanej na stronie Sklepu.
§ 10 Prawa własności intelektualnej
1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści cyfrowe, treści dostępne na stronach Sklepu oraz elementy
produktów fizycznych (np. projekty graficzne), mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994
r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi
przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku
osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować
odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń
1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawieranymi umowami na
drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego
z zawartej umowy,
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do
której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych
wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 12 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen
produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków
umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie bez uszczerbku dla praw nabytych
przez Kupującego na podstawie umów zawartych przed zmianą Regulaminu. Kupujący, którzy posiadają
zarejestrowane konto użytkownika, o każdej zmianie Regulaminu zostaną poinformowani poprzez wysyłkę
wiadomości na adres e-mail przypisany do konta użytkownika. W razie braku akceptacji nowego Regulaminu,
Kupujący może nieodpłatnie usunąć swoje konto użytkownika.
3. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd
powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę.
Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz Przedsiębiorców Konsumenckich, w
przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2022-11-01
5. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej
Regulaminu. 


Niniejsza strona www.montout.pl jest integralną częścią strony www.martatondera.pl